My crib ;)

Tankte visa lite bilder pa mit hus vad sags? :D



Mitt hus framifran XD jattefint omrade fast det e bara folk som ar pansionerade som bor har :p



MITTRUM :D Och min hund sot eller hur??? :D



charlie i narbild :P




Vardagsrum:P var tvungen att visa er det se den enorma tv:n XD Det e ett fett stylish home oxa mycket luftigt :)

vackert eller hur? idag kor jag pa chill dag sitter framfor datorn och kollar pa film :p Kollar lite pa how i met your mother oxa pa tv och ska forsoka dra med nic pa step up 3D annars gar kanske jag ochh Jesse :)
 see ya !

Kommentarer
Postat av: Amalia

COOLT HUS!!!! Saknar dig, du är bäst <3 Och BRAAAA ATT DU UPPDATERAR :D

2010-08-22 @ 13:02:04
Postat av: Gösta Bergman

Your crib indeed very nice, miss you!

2010-08-22 @ 15:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0