PHOTOS XD

fotomania folket :p





en vacker bild pa mig i min minnesota troja XD



Kalvfangst via hast AWSOME XD



Bilracing? Maste saga man blir uttrakad efter ett tag men jag blev vackert brun av solen iallafall ;)




Nycirkus skit roligt :D Ellen du skulle alskat det ;)



Baseball var skitkul seriost latt att fatta haftiga radningar och riktigt dyrt snacks ( 4 dollar for en sockervadd?? men den var goooood :D)  LOVING IT :D



vart team heter tydligen Twins :p

Har gjort en del saker faktiskt mycket bil akande :p ska pa resort nasta vecka massage och manikyr 4 ME! ;) Sedan borjar skolan :) Ska bli kul, hoppas jag.. XD

see ya XD

Kommentarer
Postat av: Julia

ÄNTLIGEN lite updat det gilllar vi :DDDD Ser askul ut juuh :D

2010-08-21 @ 10:50:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/julia
Postat av: Gösta Bergman

Måste hålla med Julia ÄNTLIGEN!! äntligen ett inlägg, vad roligt det ser ut! :) saknar dig och måste säga att jag är lite avundsjuk att du inte går i skolan än.

2010-08-21 @ 10:54:53
Postat av: FLYCKT

HAHAHAA äntligen lite bilder ;) du är såååå seg på att uppdatera men det låter som om du har det fuckig asome ;) <3<3<3<3

2010-08-21 @ 13:08:26
Postat av: Stine

Sotis! Vad kul med alla bilder, fortsatt! ser jattekul ut ju! <3

2010-08-22 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0