Populär...nee

Jag har typ vänner :O ne skoja men helt seriöst man fattar nog inte hur mycket vänner man har för än man måste säga hej då till alla :P sedan är det en stor fördel att åka i shopping avdelningen :D  BIG PLUS :D Men p.g.a all stress jag lägger över mig själv har min kropp bestämt sig för att bli sjuk om och om igen :S not nice ...
Dagens aktiviteter:
  • vakna ta pencellin ush :/
  • baka städa dona rent allmänt :P
  • fika med klasskompisarna Gösta, Kjersti Maria, Emil och Astrid
  • Ta en spruta mot hjärnhinneinflamation
  • gå på bio med mamma och Åsa min lillasyster :D (letters to Juliet)
en liten remainder måste ju säga grattis igen till the one and only JULIA :D ( som även ska fixa min lay out *blink, blink* :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0